زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

همبرگر فروشی ها در کوالالامپور تنها به فست فودهایی مانند مک دونالد و برگر کینگ محدود نمی شوند بلکه به مکان های متعدد و بزرگی در خلق همبرگر وسوسه برانگیز تبدیل شده اند. با تزریق ماهرانه مواد غذایی آمریکا با طعم های محلی و بین المللی این رستوران های کوچک اغلب توسط دوستداران همبرگر پر می شود و مصرف کنندگان در اواخر شب به دنبال یک خوراک خوشمزه می گردند و مسافران کوالالامپور که طعم یک برگر خوب را از دست نمی دهند. از همبرگر گوشت خوک با گوشت ترد شده تا مرغ آبدار ساندویچ شده بین نان بامبوی سیاه براق (jet black bamboo buns) منحصر به فرد ، در اینجا 10 مکان مورد علاقه برای همبرگرهای آبدار در کوالالامپور وجود دارد.

10 اس.وین در گالری خرید پابلیکا (S.Wine at Publika Shopping Gallery)

اس.وین

اس وین در پابلیکا ، داخل خوار بار فروشی مستقل بِن قرار دارد که خوراک های غربی و آسیایی را با تاکید شدید بر خوراک خوک که از سالاد گوشت خوک تا همبرگر گوشت خوک آبدار متغیر است ارائه می دهد. اس.وین در پابلیکا در لیست ما جز بهترین همبرگر فروشی ها در کوالالامپور می باشد نه تنها به خاطر منوی وسوسه برانگیزش بلکه به خاطر قیمت مناسب و معقول و خدمات سریع آن. ما چیزبرگر بی بی کیو با سوسیس گوشت خوک تند و گوشت خوک ترد شده را به شما پیشنهاد می دهیم. گوشت خوک و سوسیس در مقدار زیادی سس بی بی کیو ترد شده اند.

Open : Monday – Friday 11:00 – 22:00, Saturday & Sunday 09:00 – 22:00
Address : Level UG1, Publika, Solaris Dutamas, Kuala Lumpur
Telephone : +603 6209 1716

 زنبور عسل در گالری خرید پابلیکا (The Bee at Publika Shopping Gallery) 

همبرگر زنبور عسل

زنبور عسل در پابلیکای کوالالامپور ، پاتوقی پرجنب و جوش است که برای اجرای موسیقی زنده و خوراکی های مبتکرانه و ارائه طیف وسیعی از قهوه شناخته شده می باشد. خوراک مورد علاقه در اینجا برگر زنبور عسل خانگی می باشد؛ گوشت گاو ضخیم و آبدار به همراه مقداری گوشت خوک ترد شده ، پنیر چدار ، خیار شور ، کاهو و گوجه فرنگی با کمی سس مایونز با طعم سیر ساندویچ شده بین نان کنجد نرم می باشد. این همبرگرها با سیب زمینی سرخ شده ارائه می شوند که اندازه آن ها برای افرادی که اشتهای کمتری دارند مناسب است. 

Open : Monday – Thursday 10:00 – 00:00, Friday & Saturday 10:00 – 01:00, Sunday 10:00 – 16:00
Address : 32B Level G2, Publika, Solaris Dutamas, Jalan Dutamas 1, Kuala Lumpur
Telephone : +603 6201 8577

 همبرگر جونکیارد در پتالینگ جایا (Burger Junkyard at Petaling Jaya)

همبرگر جونکیارد

هبرگر جونکیارد یک همبرگر فروشی لذیذ در کوتا دامانسارا (Kota Damansara) با فضای داخلی جالب که برای ساندویچ های گوشتی دلچسبش (18.90 رینگیت) با نام های خاص مطابق با خودشان به خوبی مورد حمایت می باشد. شما حتما باید گوشت گاو پیچیده شده که در لایه های مختلف گوشت نمک زده شده و ترد خوک به همراه پیاز ترد ، گوجه فرنگی ، کاهو و سس پنیر  قرار گرفته امتحان کنید و مشتریان واقعا طعم لذت بخش آن را با تمام وجود احساس می کنند. افرادی که عاشق سیر هستند ، حتما وامپیره اسلایر (Vampire Slayer) با 18.90 رینگیت را امتحان کنند ، که دارای طعم تندی می باشد و ترکیبی از گوشت گاو ، ورقه نازک برشته شده سیر ،گوجه فرنگی سرخ شده با سیر ، کره سیر با سس سیر می باشد.

Open : Monday – Saturday 12:00 – 15:00 & 18:00 – 22:00
Address : 16, Jalan PJU 5/20D, The Strand, Kota Damansara
Telephone : +603 6143 4305

 همبرگر کبابی شده کو کو (Kaw Kaw Burger Baker at Ampang Waterfront) 

همبرگر کبابی شده کو کو

کوکو یکی دیگر از همبرگر فروشی های انحصاری در کوالالامپور می باشد ، غرفه های کنار جاده ای آن طیف وسیعی از هبرگرهای کبابی گوشت گاو ، مرغ ، بره و بوقلمون را از ساعت 18 برای مردم محلی و مسافران گرسنه ارائه می دهند. در مقایسه با رملی (Ramly burger) قیمت های آن کمی بالاتر است اما شما می توانید در کوکو نان های بیشتری را اضافه کنید. ما عاشق باکنزر (Baconizer) با 19.50 رینگیت می باشیم ، ترکیبی از پنیر و گوشت گاو در حالی که پنیر روی هر گوشت را پوشیده و گوشت گاو بسیار ترد می باشد.

Open : Daily 18:00 – 02:00
Address : 46, Jalan AFW 3, Ampang Waterfront, Ampang
Telephone : +6017 325 0244

 هبرگرهای لذیذ دیلی گریند (The Daily Grind Gourment Burgers)

هبرگر دیلی گریند

همبرگرهای لذیذ دیلی گریند در مرکز خرید بنگسر 1 (Bangsar Village 1 Shopping Centre) واقع شده است ، که همبرگر وسوسه برانگیز گوشت گاو ، مرغ و ماهی را عرضه می کند، برای اطمینان از طعم و کیفیت همه آن ها از ابتدا درست می شوند. داخل این همبرگرها شبیه به غذاهای کلاسیک امریکایی می باشد ، این همبرگر فروشی در تولید سس، نان و ترشی بدون استفاده از طعم دهنده های مصنوعی و مواد نگهدارنده به خود می بالد. ما عاشق لامبورگرنی (Lamburgerni) با 28 رینگیت هستیم که با گوشت بره با کیفیت به همراه سس گوجه فرنگی ، پستو و سبزیجات کبابی و یک طرف سیب زمینی سرخ شده می باشد. همچنین این همبرگر فروشی همبرگرهای تبلیغی را یک بار در ماه ارائه می دهند ، که مشتریان می توانند از همبرگرهای منحصر به فرد با سالاد و سیب زمینی سرخ شده لذت ببرند.

Open : Daily 11:00 – 23:00
Address : LG8 Lower Ground, Bangsar Village 1, Jalan Telawi 1, Bangsar Bar
Telephone : +603 2287 6708

 همبرگرهای لذیذ کی جی بی (KGB Killer Gourment Burgers Bangsar) 

همبرگر کی جی بی

 همبرگرهای لذیذ کی جی بی ، همبرگر فروشی بدون گوشت خوک در بنگسر می باشد، که طیف رضایت بخشی از غذاها و همبرگرهای ساخته شده با مرغ خانگی ، گوشت گاو و نان سبزیجات را ارائه می دهد. هر روز موقع شام باز است و تنها آخر هفته ها برای نهار هم باز می باشد . گذشته از آن ما از گروه گوشت گاو وسوسه برانگیز ، قارچ های بزرگ سرخ شده ، پنیر سوئیسی و چاشنی های گیاهی با روغن های معطر که طعم هر ماده ای را افزایش می دهد بسیار تشکر می کنیم.

(KGB Spiked (RM15.90) - Truffle’d Swiss Mushroom (RM20.90 

Open : Monday, Wednesday – Thursday 17:00 – 22:30, Friday & Saturday 12:00 – 15:00 & 17:30 – 22:30
Address : 23, Jalan Telawi 2, Bangsar Baru
Telephone : +603 2201 1220

 غرفه های همبرگر رملی (Ramly Burger Stalls)

همبرگر رملی

غرفه های همبرگر رملی ، غرفه هایی کنار جاده هستند که خوشمزه ترین و ارزان ترین همبرگرها را در کوالالامپور عرضه می کنند. این نام تجاری دوست داشتنی از سال 1979 شکم مردم محلی را سیر می کند و این غرفه ها را می توان تقریبا در همه جای کوالالامپور پیدا کرد. این مکان برای خوردن سرپایی در آخر شب مناسب می باشد. علاوه بر همبرگر گوشت گاو و مرغ معمولی (1.60 تا 4 رینگیت ) ، این غرفه ها همبرگر ویژه رملی (2.90 رینگیت) که در ابتدا نان را با مارگارین، پیاز، کلم ، سس مایونز و چاشنی مگی آماده کرده و در لایه املت تخم مرغ می پیچند و گوشت را به آن اضافه می کنند.

Open : Hours: Daily 20:00 – 02:00
(Address : Jalan Burhanuddin Helmi, Taman Tun Dr Ismail, Petaling Jaya (in front of 7-11 Convenience Store

 همبرگر فروشی پسر چاق در خیابان کی (Fat Boy`s Burger Bar at Avenue K)

همبرگر فروشی پسر چاق

همبرگر پسر چاق به دلیل ترکیب همبرگر مبتکرانه و خاص که در بخش ها عظیم و در طعم وسوسه انگیز هستند به خوبی شناخته شده می باشد. یکی از محبوب ترین گزینه ها بلو با دانه های فلفل سیاه (the Bleu Peppercorn) با 18 رینگیت می باشد ، که گوشت آبدار گاو ترد شده در فلفل سیاه تزئین شده با حلقه های پیاز و پنیر آبی خانگی ساندویچ شده درون دو نان کنجدی بسیار نرم است. در مرحله اول آنها انتخابی از کنجد سفید، نان کماج گندم یا جو و عسل، بعد از آن مرغ ،گوشت گاو یا خوک و طیف گسترده ای از افزودنی ها را ارائه می دهند. در نهایت مشتریان می توانند برگرهای خود را با ردیفی از سس ها اعم از سس مایونز سبز و سس بادام زمینی کامل کنند.

Open : Daily 11:00 – 22:00
Address : L3-8, Level 3, Avenue K, 156 Jalan Ampang
Telephone : +603 2181 2559

 مای برگرلاب در پتالینگ جایا (My Burgerlab In Petaling Jaya)

مای برگرلاب

مای برگرلاب ، برنده جایزه شده است و یک همبرگر فروشی وطنی می باشد که در سال 2012 تاسیس شد ، و یک مدعی قطعی برای بهترین همبرگر فروشی در کوالالامپور است. این محل مشتریان زیادی را از دوستداران همبرگر در آخر شب جذب می کند و به محض باز شدن صفی طولانی در جلوی آن تشکیل می شود اما من به شما قول می دهم  که ارزش صبر کردن را دارد. چیزی که زیاد توصیه می شود یک ظرف غذای زیبا است که شامل گوشت گاو خانگی ، قارچ سرخ شده ، تخم مرغ و پنیر موتزارلا ذوب شده در بین دو نان بامبو ذغالی نرم (18 رینگیت) می باشد. در حالی که نازک تر از بقیه همبرگر فروشی ها در کوالالامپور هستند اما گوشت آن ماهرانه آماده شده به طوری که هر دو بافت آن آنقدر ترد هست که در دهان شما آب می شود. 
Open : Tuesday – Sunday 17:00 – 22:15
Address : 14, Jalan 21/22, SeaPark, Petaling Jaya

 برگرتوری در سوبانگ جایا (Burgertory at Subang Jaya)

برگرتوری

برگرتوری واقع در بخش 15 سوبانگ جایا ، رستورانی است که از ساعت 18 به بعد همبرگر گیاهی ، گوشت گاو و گوشت خوک خوشمزه دست ساز را ارائه می دهد. چیدن منوی مورد علاقه کمی جرات می خواهد ، اما ردیف هایی از همبرگر گوشت هستند که قطعا جاذبه اصلی در اینجا می باشند. چیزی که بسیار توصیه می شود گوشت خوک ترد شده و چیز برگر می باشد. ضخامت آن 100 درصد از گوشت خوک می باشد و به طور کامل آبدار و خوشمزه است، در حالی که دو ورق از گوشت خوک ترد شده و تکه ذوب شده پنیر چدار که هر دو خوش طعم و دارای کالری بالا می باشند به آن اضافه شده است. (Burgertory Treasure (RM13

Open : Tuesday – Sunday 18:00 – 23:00
Address : 8A, 1st Floor, Jalan SS15/4D, Subang Jaya
Telephone : +603 5611 9991

مطالب مشابه

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد