زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

معمولا جزایر گالاپاگوس اولین مقصدی نیستند که مردم برای تعطیلات در نظر می گیرند، اما یکی از مکان های بکر و زیبا در جهان هستند. چیزهایی کمی برای همه دراینجا وجود دارد، و چیزهای زیادی برای انجام دادن در تعطیلات سنتی شما وجود دارند

در اینجا به 6 دلیل برای سفر به این جزایر زیبا و شگفت انگیز می پردازیم : 

6 زمینه سازی ویژگی هنری شما (cater to your artistic side)

زمینه سازی ویژگی هنری شما

یکی از چیزهایی که این تور را شناخته شده می کند، تاریخ غنی الهام گرفته از هنر می باشد. بسیاری از هنرمندان ، نویسندگان و عکاسان دوست دارند به این سرزمین بروند و از آن الهام بگیرند. زمانی که آن ها در حال نوشتن شعر، داستان، و یا کشیدن چشم انداز بر روی بوم هستند ، اینجا تبدیل به مقصدی طولانی مدت برای افرادی می شود که به دنبال کمی الهام بخشی هستند.

5 برنامه های انعطاف پذیر سفر (Flexible Itineraries)  

برنامه های انعطاف پذیر سفر

گردشگران جزایر گالاپاگوس می توانند در سفر دریایی تمام شگفتی های طبیعی را ببینند، در حالی که برنامه انعطاف پذیری به تمام گردشگران ارائه می شود. شما می توانید قدم زدن در اطراف برخی جزیره ها ، شنا در آب های زیبا ، و یا جستجوی برخی گیاهان یا جانوران محلی را انتخاب کنید.

4 زیستگاه های طبیعی  (Natural Habitats)

زیستگاه های طبیعی

شما می توانید به زیستگاه های طبیعی بروید و از موجوداتی که میلیون ساله هستند و روشی که آن ها میلیون ها سال زندگی می کردند را ببینید. این تعطیلات تنها تاریخی نمی باشد بلکه گردشگران می توانند در طیف گسترده ای از فعالیت های سرگرم کننده شرکت کنند.

3 تجربه های آموزشی دوستانه (Intimate Educational Experiences) 

تجربه های آموزشی دوستانه

هنگامی که شما به یکی از تورهای گالاپاگوس می روید، مسافران می توانند در گروه های کوچک شرکت کنند و با راهنمای طبیعت همراه شوند. این فرد برای توضیح تمام شگفتی های زمین شناسی و تاریخ جزیره ها اینجا است، و در مورد بوم شناسی منطقه که قدمت آن به میلیون ها سال قبل باز می گردد، با گردشگران صحبت می کند.

2 تاریخچه غنی (Rich History) 

تاریخچه غنی

در سال 1835 بود که داروین اولین نگاه اجمالی خودش را به جزیره ها انداخت ، و بعد از انتشار نظریه خود در مورد سیر تکاملی ، گلاپاگوس از آن زمان مشهور شده است. در گذشته رسیدن به اینجا خیلی سخت بود اما خوشبختانه در حال حاظر مردم می توانند به جزایر گالاپاگوس و محیط های طبیعی آن که از جمله آثار بزرگ الهام گرفته هستند سفر کنند. این تنها در مورد دیدن چشم اندازها نیست، و گردشگران در تمام جنبه های زندگی می توانند از طریق بسیاری از فعالیت های مختلف در تعامل با زیستگاه ها شرکت کنند.

1 دوری از گلاپاگوس (Remoteness Of Galapagos)

دوری از گلاپاگوس

شما نمی توانید بدون ذکر نام چارلز داروین که بیشتر وقت خود را صرف به اثبات رساندن گونه های مختلف جزیره ها کرده است، به زنجیره ای از جزیره های بکر اشاره کنید. او این کار را تنها به یک دلیل انجام داد، و آن این بود که چرا جزیره ها از بقیه جهان دور افتاده اند. شما در اینجا هر تجملی را که می خواهید در خانه یا در هر تعطیلاتی داشته باشید پیدا می کنید، اما با داشتن کمی فاصله بین شما و بقیه جهان. اینجا با جمعیت مردم شلوغ نمی شود، به این دلیل بسیاری از افراد چشم انداز های زیبا و نسبتا بکری را در میان زیباترین های جهان پیدا می کنند. 
اینجا برای کسی که می خواهد به زیبایی زندگی استوایی برسد، مقصد سرگرم کننده ای برای تعطیلات می باشد. جزایر گالاپاگوس برای کسانی که به دنبال سفری آرامش بخش و لذت بخش هستند، تجربه ای فراموش نشدنی است.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد