زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

برزیل به خاطر داشتن یکی از تیم های برتر فوتبال در جهان ، کارناوال ریو دو ژانیرو ، و آبشار ایواسو معروف می باشد و مقصدی هیجان انگیز برای سفر در جهان است. به عنوان بزرگترین کشور جنوب آمریکا ، برزیل اکثریت منطقه شمال شرقی این قاره و مرز تمام کشورهای آن به جز شیلی و اکوادور را پوشش می دهد. از جنگل های انبوه آمازون در شمال تا سواحل گرمسیری در امتداد اقیانوس اطلس ، و تالاب ها و کلان شهرهای پرجنب وجوش در جنوب شرقی ، نقاط بسیار جالبی برای دیدن در برزیل می باشند. 

10 سائو پائولو (Sao Paulo) 

سائو پائولو

سائو پائولو نه تنها بزرگترین شهر در برزیل است ، بلکه با توجه به جمعیتش یکی از بزرگترین شهرها در جهان می باشد. سائو پائولو در جنوب شرقی برزیل قرار دارد ، و به خاطر آسمان خراش ها ، هنر در آشپزی و فرهنگ قوی شناخته شده است. اگرچه سائو پائولو برای جنگل های انبوهش شناخته شده است اما دارای پارک های عمومی بسیار و همچنین بخش هایی از جنگل اقیانوس آرام می باشد.

9 برازیلیا (Brasilia)  

برازیلیا

برازیلیا در ارتفاعات برزیل قرار دارد و در سال 1960 به عنوان پایتخت برزیل انتخاب شد. رئیس جمهور سابق برزیل دستور داده بود که شهر طوری توسعه یابد که به عنوان شهر آرمانی به آن اشاره شود. زیرساخت های مدرن برازیلیا ، به شکل یک هواپیما که در آن هریک از بخش ها در خدمت مناطق مختلفی مانند دولت، تجارت، مسکن و فرهنگ هستند، طراحی شده است.

8 فورتالزا (Fortaleza)

فورتالزا

سواحل زیبا ، مراکز خرید پویا و فرهنگ پر جنب و جوش ، فورتالزا را به مکانی محبوب در برزیل تبدیل کرده است. فورتالزا پنجمین شهر بزرگ در برزیل است و مرکز دولت سییرا در سواحل شمال شرقی کشور می باشد. همچنین فورتالزا به عنوان نقطه آغازی برای گردشگران در سواحل دیدنی و جذاب ، تپه نوردی ، روستاهای ماهی گیری در بالا و پایین ساحل سییرا می باشد.

7 پاراتی (Parati) 

پاراتی

پاراتی بهشتی از جنگل های استوایی ، آبشارها ، دریای زمردی و کوه های ساحلی می باشد که جاذبه توریستی محبوب در امتداد ساحل سبز برزیل در ایالت ریو دو ژانیرو است. همچنین پاراتی ، این شهر زیبا و مستعمره سابق پرتغال در سواحل خلیج ایها گراند تاسیس شده است.

6 رسیف (Recife)

رسیف

نام مستعار رسیف به دلیل داشتن آبراه ها و پل های متعدد "ونیز برزیل" می باشد و مرکز ایالت پرنامبوکو و با ۴٬۱۳۶٬۵۰۶ نفر جمعیت یکی از بزرگترین و مهم ترین شهرها در سواحل شمال شرقی برزیل است. رسیف در جنگل های استوایی با جزایر و رودخانه های بسیار قرار دارد ، که به دلیل داشتن مناظر ، شهر تاریخی قدیمی ، سواحل و فرهنگ سرزنده ، مقصد توریستی محبوبی می باشد.

5 اولیندا (Olinda)  

اولیندا

اولیندا یکی از بهترین شهرهای استعماری است که در ساحل اقیانوس اطلس در ایالت شمال شرقی پرنامبوکو واقع شده است. اولیندا بر بالای تپه زیبا ی احاطه شده توسط درختان قرار گرفته است و در مرکز این شهر تاریخی گنجینه ای از کلیساهای استعماری ، خانه های رنگارنگ قدیمی ، رستوران ها ، موزه ها و کارگاه های صنعت گری متعددی وجود دارد.

4 مانائوس (Manaus)

مانائوس

مانائوس مرکز ایالت آمازوناس در شمال غربی برزیل است ، و به دلیل دروازه ورود به جنگل های آمازون ، مقصد توریستی محبوبی می باشد. مانائوس نتیجه شکوفایی صنعت لاستیک منطقه در اوایل قرن 20 است و امروزه یکی از شهرهای بزرگ برزیل است که دارای نقاط برجسته ای مانند خانه اپرای آمازونس و کاخ ریو نگرو می باشد.

3 سالوادور (Salvador)

سالوادور

سالوادور شهر تاریخی قدیمی با سواحل زیبا و فرهنگی زنده است و یکی از بزرگترین جشن های کارناوال جهان در اینجا برگزار می شود که سالوادور تبدیل به یکی از مکان های دیدنی در برزیل شده است. سالوادور یکی از قدیمی ترین شهرها در آمریکا و سومین شهر بزرگ در برزیل و مرکز ایالت باهیا می باشد.

2 فوز دو ایگواکو (Foz Do Iguacu) 

فوز دو ایگواکو

آبشار ایگواکو یا آبشار ایگواسو یکی از طبیعی ترین شگفتی های خیره کننده در جهان است که مجموعه ای از آبشارها باشکوه واقع در رود ایگواسو  و مرز بین برزیل و آرژانتین می باشد. این آبشارها مناظری مهیج هستند، اما تمام زیبایی های آن ها با جنگل های سرسبز در حیات وحش عجیب و غریب افزایش می یابد. دروازه ورود به آبشارهای برزیل فوز دو ایگوکو  یک شهر بزرگ و امن همراه با معیارهای برزیل می باشد.

1 ریو دو ژانیرو (Rio De Janeiro ) 

ریو دو ژانیرو

هیچ مقصدی پرشورتر و مهیج تر از ریو دو ژانیرو در روی زمین وجود ندارد. ریو دو ژانیرو در جنوب شرقی برزیل قرار دارد و به دلیل کوه های معروف ، نقاط دیدنی ، سواحل و جشنواره کارناوال ، پر بازدید ترین شهر در جنوب آمریکا می باشد. ریو دو ژانیرو در یکی از بزرگترین بنادر جهان که توسط جاذبه های طبیعی مانند کوه کله قندی ، کوه های کُرکُوادو و سواحل معروف مانند کُپاکابانا و ایپانما احاطه شده است قرار دارد. نقطه برجسته ی این شهر مجسمه عظیم مسیح نجات دهنده  می باشد.

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد