زندگی کتابی است ، که بدون سفر یک صفحه آن بیشتر خوانده نمی شود.

                                                                                                                      

 

اقامت در ویتنام می تواند محدوده به اقامت در خوابگاه های ساده باشد تا استراحتگاه هایی در سطح جهانی، که هم در شهرهای بزرگ و هم در مقصدهای ساحلی و روستایی محبوب می باشند.

این مقاله ، لیستی از بهترین استراحتگاه های لوکس در ویتنام را بر اساس آخرین امتیازها و معیارهای مختلف نشان می دهد. 

10 نم های (The Nam Hai)

هتل نم های

هتل نم های در یک منطقه آرام در امتداد "ساحل چین" واقع شده است. این اقامتگاه ارائه دهنده 60  مهمانخانه زیبا و 40  ویلای استخری می باشد. تمامی این اقامتگاه ها در میان چشم انداز با شکوهی قرار گرفته اند که بسیار زیبا و شگفت انگیز می باشند.  مهمان ها می توانند در یکی از 3  استخر ساحلی شنا کنند، و یا از یک بازی چالش برانگیز تنیس در یکی از 4  زمین تنیس در هتل لذت ببرند. 

9 پارک هایت سایگون (Park Hyatt Saigon) 

پارک هایت سایگون

پارک هایت سایگون در میدان لام سون در شهر هو چی مین واقع شده است و به مهمانان دسترسی آسان را به جاذبه هایی مانند خانه اپرای سایگون و تئاتر هوشی مین ارائه می دهد. یک هتل 252 تخته در پارک هایت سایگون قرار دارد که شامل امکانات رفاهی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی و دسترسی به اینترنت با سرعت بالا می باشد. مهمان همچنین می توانند از استخر شنا، مرکز تناسب اندام و سرویس کامل آبگرم برای ماساژ و امور زیبایی لذت ببرند.

8 اقامتگاه تفریحی آنا ماندارا (Ana Mandara Villas  Resort & Spa)

آنا ماندار

اقامتگاه تفریحی آنا ماندارا به شما تجربه یک هتل 5 ستاره واقعی را در محل دالات ارائه می دهد. علاوه بر استخر در فضای باز و یک اتاق بخار، این اقامتگاه دارای سونا و یک مرکز زیبایی نیز می باشد که در آن طیف وسیعی از ماساژهای زیبایی ارائه می شود. اتاق ها با تلویزیون ماهواره ای مجهز شده است در حالی که حمام ها همگی دارای جکوزی نیز می باشند.

7 ایواسون آنا ماندارا (Evason Ana Mandara) 

ایواسون آنا ماندارا

ایواسون آنا ماندارا واقع در ساحل نها ترنگ است که یک نمایش خیره کننده را از این ساحل برای شما به ارمغان می آورد. این اقامتگاه دارای ویژگی های لوکس، طراحی و دکور زیبا می باشد که یک مظنره دیدنی و جذاب را از دریا ارائه می دهد. هر واحد دارای جکوزی و دسترسی به اینترنت رایگان است. رستوران این مجموعه ارائه دهنده غذاهای ویتنامی و بین المللی می باشد که رستوران ساحلی آن، تازه ترین غذاهای دریایی را برای گردشگران سرو می کند. 

6 هتل و آبگرم لارزندس (La Residence Hue Hotel & Spa)

هتل لارزندس

هتل و آبگرم لارزندس که واقع در قلب هیو می باشد، یک هتل 122 تخته بزرگ می باشد. غذاهایلذت بخش محلی ، منطقه ای و بین المللی را می توان در رستوران هتل پیدا کرد  و مهمانان می توانند نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.  بازدید کنندگان می تواننداز سالن پرورش اندام، استخر شنا، سونا و یا انواع خدمات آبگرم لذت ببرند

5 هتل و آبگرم سانرایس نها ترنگ (Sunrise Nha Trang Beach Hotel & Spa) 

هتل سانرایس نها ترنگ

هتل و آبگرم سانرایس نها ترنگ دارای 120  اتاق لوکس می باشد. هر اتاق و سوئیت دارای یک دید 180  درجه ای به دریا دارد. هر اتاق  شامل یک جکوزی در بالکن می باشد. این هتل دارای یک استخر منحصر به فرد به سبک رومی در فضای باز می باشد. مهمان ها می توانند در هر نقطه به اینترنت دسترسی داشته باشند و حتی از ماساژ رایگان و یا آب میوه های گرمسیری بهره ببرند. 

4 روستای مقدسه (Pilgrimage  Village)

روستای مقدسه

روستای مقدسه در 4  مایلی مرکز شهر هیو واقع شده است و به مهمانان یک محیط روستایی را ارائه می دهد. این هتل لوکس در سال 2007 بازسازی شد و ترکیبی از فرهنگ های محلی، مفاهیم هنری مدرن، و عناصر سنتی به سبک ویتنامی را به مهمان ها ارائه می دهد. این هتل در مجموع دارای 99  واحد می باشد که 72  واحد آن لوکس، 15  واحد آن مخصوص ماه عسل زوجین جوان بوده و همچنین دارای 5  کلبه استخری و 3  استخر سنتی ویتنامی است.

3  اقامتگاه تفریحی شاهزاده خانم آنام (Princess d'Annam Resort & Spa)

شاهزاده خانم آنام

اقامتگاه تفریحی شاهزاده خانم آنام در واقع یک خانه فرانسوی به سبک قدیمی می باشد که زیبایی های اطراف آن شگفت انگیز می باشد که در میان بوتیک های لوکس ویتنام قرار گرفته است. این هتل در خلیج بکر "که گالیم" در نزدیکی هوشی مین واقع شده است. مشرف به دریای جنوب چین، کوه خیره کننده، دره قرمز، تپه های شن و ماسه و یک اکوسیستم غنی از دیگر چشم اندازهای این هتل می باشد. مهمانها می توانند علاوه بر تفریح در فضای باز، از یکی از بهترین زمین های گلف ویتنام لذت ببرند.

2 اقامتگاه تفریحی سوفتیل متروپل (Sofitel Legend Metropole Hanoi)

سوفتیل متروپل

اقامتگاه تفریحی سوفتیل متروپل در مرکز هانوی واقع شده است، که نزدیک به دریاچه هوان کیم و موزه ملی تاریخ ویتنام می باشد. این هتل دارای استخر گرم در فضای باز، حمام ترکی و بخار، جکوزی و حمام آبگرم و ماساژ آرامش بخش است. اتاق ها برای اقامت مهمان ها و بچه هایشان به اندازه کافی بزرگ هستند.

1 هتل و آبگرم شراتون نها ترنگ (Sheraton Nha Trang Hotel and Spa)

شراتون نها ترنگ

هتل و آبگرم شراتون نها ترنگ ، مشرفب ه یکی از زیباترین خلیج ها در جهان است که دسترسی آسانی را به ساحل فراهم می کند.سواحل زیبا و آب کریستالی این منطقه، سبب ارائه ورزش های آبی از جمله غواصی شده است. کلیه 284 اتاق این هتل دارای نمایی به اقیانوس می باشد. امکانات این هتل سبب شده است که به یکی از بهترین استراحتگاه های لوکس ویتنام مبدل شود که شامل سرویس کامل آبگرم، یک باشگاه تناسب اندام، استخر در فضای باز و شش رستوران لوکس  می باشد. 

 

DESIGN BY SOORI
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای مدیران این سایت محفوظ می باشد